Beslutsångest på hög nivå

Jag har nog ALDRIG haft sån beslutsångest som jag har nu. Jag är förvisso beslutsångesten personifierad, men jag har aldrig stått inför ett så avgörande beslut som jag gör just nu. Jag måste bestämma mig, och jag måste göra det inom det närmsta dygnet. Helst skulle jag gjort det igår, så slapp jag den här ångesten nu.
Det här kan påverka hela mitt liv, det här är verkligen avgörande. Jag har så många olika idéer på planer att jag vänder ut och in på mig själv! Just nu måste jag bestämma mig för om jag ska ta jobbet jag blivit erbjuden eller inte. Jag måste fundera på om jag orkar bo hemma, om jag klarar av jobbet & engelskan, om jag vill ha det här jobbet. Eller, jag vet att jag vill ha jobbet, jobbet är jag jättetaggad på, det är mest alternativen som ställer till det, Oslo är riktigt lockande, bra mycket mer än att bo hemma!
Men fan, jag kände idag, när jag gick i det superfina vädret i Karlstad och kände kaffelukten att "det här är min stad", jag känner det ibland när jag är i Karlstad. Jag gillar verkligen Karlstad, så egentligen skadar det ju inte att vara hemma. Mer än att det ändå är över 7 mil till Karlstad, det är ju inte riktigt samma sak. Inte som att jag bor i Karlstad och pendlar.
Usch vad det här är svårt, men imorgon kommer klara besked, det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: anna

var det Oslo du hade beslutångest om? har du bestämt dig? jag vill jobba i norge :)

Postat av: pelle

Jobba i norge är väl inte helt fel? :D

2008-08-26 @ 18:04:30
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback