Annika, älskling!

Okej, jag kan inte hjälpa det, men mitt hjärta slår konstanta glädjeskutt. Jag hörde Hello Saferides nya låt på radion härom dagen, den var finfin!
Jag har kollat på henne på Youtube halva kvällen. Den här är fin!


Ja, jo. Och sen råkade det ju vara så att jag hade fått ett mail från Bengans om hennes nya skiva, och det råkade vara så att de 200 första som beställer även får den signerad och det råkar vara så att jag fått lön idag och är på spenderarhumör, det råkade bara bli så att jag beställde. Impulsköp av skivor är mitt livs största glädje, jag kanske ska hälsa på Ginza eller CDon en sväng också? Åh, jag älskar att köpa skivor, det ger mig en sån kick. Jag vill köpa mer, den här kommer ju inte förrän om en månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback