Ångest

Okej, jag hävdade för bara några dagar sedan att jag inte har någon ångest. Men nu har den i alla fall börjat krypa fram. Ångesten har infunnit sig i min kropp och anledningen till detta är att jag igår insåg att jag inte har en enda plan för resten av mitt liv, jag vet inte vad jag ska göra en enda dag, någonsin, efter första helgen i september. Fram tills dess är det fullspäckat schema, men sen tvärvänder det och... HELT TOMT! Det liksom ekar i allt som finns.

Min ångest handlar om det, den handlar om att jag är hemma på Torfolk och att jag inte vet när jag kommer härifrån nästa gång. Det handlar om att min kropp skriker efter eget boende, jag vill ha en egen lägenhet, alldeles egen, helt själv. Jag vet inte varför, men helt plötsligt har jag utvecklat ett stort behov. Men jag kan ju inte skaffa en lägenhet i en random stad utan att ha något att göra! Nej, det funkar minsann inte! Alltså, vart ska jag ta vägen? Vad ska jag göra?
Förslag mottages tacksamt!

Förresten får jag också lite ångest över allt detta regnande. Jag är trött på det, jag vill ha fint väder, då kanske jag kunde vara lite gladare? Eller bara slut på sommaren? Lite vinter vore trevligt, eller? Jag kanske bara är förvirrad?

Kommentarer
Postat av: pelle

Jadu, börja plugga är ett alternativ ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback