Vackert

En vacker helg i Stockholm, en vacker konsert med håkan, en vacker vår.
Och jag är lite nöjdare, lite gladare, än vanligt.

Håkan spelade en ovanligt lång konsert, det var fint & bra. Konserten avslutades med "Vi två, 17 år" och det var underbart, efteråt fortsatte publiken att sjunga "o-oho-o" och det kändes nästan som efter spelningen på Bananpiren när alla sjöng hela vägen därifrån. Folk sjöng uppifrån bron och de där nere svarade och det bara fortsatte och fortsatte och det kändes som ett enda långt lemmeltåg och det är sällan jag känt så stor gemenskap med en så stor grupp. Åh, Håkan är vacker.

Annars var det vår i Stockholm, jag och Marielle har promenerat mycket och gjort mycket, det har varit fint.
Tack för en härlig helg, snygging!

Kommentarer
Postat av: anna

åh! alltid lika härligt att se håkan, jag blir avundsjuk. jag får vänta till peace and love. ska du dit?

Postat av: Marielle

Åhå, det var en härlig weekend! Så mycket skoj på bara en helg! PUSS PÅ DIG! Ps. Har Replay-skorna på mig idag, och kaxiga jag har fått ett litet skavsår på ena hälen. Somliga straffar Gud direkt, eller hur? ;)

2008-04-21 @ 13:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback