Torsdag

Idag är det torsdag, Norrland är alldeles fullt av snö! Jag är trött på snö, jag vill ha vår, vår, vår! I lördags och söndags var det fint, riktigt fint. Vi satte ute på ballen på söndagen, det var härligt, jag hade kjol, t-shirt och solglasögon. Nu är det torsdag och en decimeter snö. Jag är trött på det här.

Idag är det torsdag, det innebär att vi ska sitta uppe med Motboken halva natten, jag är jättetrött! Men vi ska också få smörgåstårta som Pers mamma betalat för att han fyllde år igår. MUMS!

Kommentarer
Postat av: pelle

Snö som är så bra!

2008-04-10 @ 14:54:38
Postat av: pelle

Svar; för katten var den andra som var med på bild:P Den första var nummer ett av sju, bara att jag inte skrev det.

2008-04-11 @ 16:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback