Natt

Jag är helt disorienterad, jag skulle gå och duscha förut och blev jättetrött, jag somnade istället och har sovit tre timmar nu. Jag skulle gärna sova vidare, men måste fixa en traderaauktion åt Kristina som är på väg hem till Malmö. Gör jag inte det fastnar hon i Stockholm.
Idag fick jag mitt resultat på högskoleprovet, jag hade höjt mig från 1.2 till 1.4, det är jag jättenöjd med!

För övrigt åker jag hem imorgon, sticker från Fränsta 06.30 och är hemma klockan 18, äckligt lång resa! På kvällen blir det fest hos Helle, skojigt!
Men ett minus är att jag känner mig alldeles förkyld. Du kanske hade rätt Pelle, bara att det tog lite längre tid. Men det får inte vara så. Jag får inte bli sjuk. Alltid när jag är hemma är antingen jag eller Helle sjuk, det är illa! Vi kan aldrig festa tillsammans på grund av sjukdomar. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback