Samvetskval

Gårdagen präglades av dåligt samvete. Jag fick dåligt samvete för att Anna-Lena inte vill ha så mycket folk hos sig i helgen och det känns som jag utnyttjar henne & hennes lägenhet. Det har jag fortfarande dåligt samvete för. Jag fick dåligt samvete för att jag har gjort punka på skolans bil och för att Pernilla fick köra hem med punkan. Men det gick bra och jag har inte direkt dåligt samvete för det längre. Jag hade dåligt samvete för att så få var och fotade hockeyn igår, men det kan ju inte jag hjälpa eftersom jag var där, så det är inget jag egentligen ska ta på mig.
Ja, dåligt samvete var det i alla fall. Hoppas det blir bättre idag.

Kommentarer
Postat av: valle

vad ska du göra i stockholm?

Postat av: Lena

Vi ska på fotomässa.

2007-11-14 @ 08:23:56
URL: http://moeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback