Händelserik vecka

Den här veckan har nog varit en av de händelserikaste på hela det här året. Jag har varit i både Östersund och i Sundsvall, jag har sett 4 konserter/föreställningar och jag har jobbat enormt mycket med Västra Kuriren.

I onsdags var jag på mitt projekt, jag kan inte påstå att jag fick några särskilt bra bilder, men det var väldigt intressant! Teater på norrländska är spännande, fast jag förstod inte riktigt vad teatern ska handla om. Det hela verkade lite konstigt och kändes ungefär som Telia-reklamerna på tv (Ja, nivet de där fjortistjejerna som har allt i mobilen). Men det var intressant att se en annan teatergrupp, med andra övningar och med andra idéer. Man blir kanske lite inskränkt i det man är van vid. I vilket fall som helst var det intressant och de hade en enorm energi.


Inom en relativt snar framtid kommer en lite mer djupgående blogg, en blogg om mitt liv och mina värderingar och hur de passar ihop för närvarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback