En dag i novemvber

Det var angelica  som rang. Klockan var halv tolv och jag visste inte vad jag sklulle göra. Ica hade extrapris på Tartex och lasse hade kylskåpet slut. vad ska jag göra sorg och lycka ånger och kval. jag hade bara ett val och det var tartex. Tartex. Och då menar jag inte den där sortens välbeffinande ånger utan sån där ånger som rör om i grytan. Peanuts and doodlez.

Jag vill ta flyget till en öde ö sätta mig ner och meditera, komma fram till meningen med livet och inse att detta var ganska puckat och fortsätta med mitt vanliga svennson liv.

tillbaks till fullla människor och karaoke.

Förresten fanns det inte extrapris på Tartex?






Kommentarer
Postat av: valle

är du full eller?

2007-11-10 @ 00:40:28
Postat av: pelle

jag säger detsamma.

2007-11-10 @ 13:56:39
Postat av: O

Kom och sitt i mitt knä och bli vaggad till sömns.
Rätt vad det är dimper det ner ett pappersbrev per statlig snigelpost.

2007-11-16 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback