Staden

Nu är jag tillbaka i den stora staden igen, tillbaka från Värmdö. Imorgon väntar praktiken igen och snart ska jag sova. På torsdag ska jag träffa Erik, trevligt trevligt.
Jag har läst ut Vävarnas Barn och längtar tills jag kommer hem och kan fortsätta med bok nummer två i Stockholmsserien, eller kanske ska jag läsa om den första för tredje gången innan? Jag vet inte, det enda jag vet är att jag fullkomligt älskar dessa böcker. Per Anders Fogelström är otroligt bra, måste jag säga.


Igår såg jag på En Obekväm Sanning och det kommer jag skriva mer om i en blogg så småningom, det här är bara en liten lätt uppdatering i väntan på att håret ska torka.

-

Maj, maj måne, jag kan lura dig till Skåne!
Just nu tror jag att vi är ganska många som inte skulle ha något emot att bli lurade till Skåne, eller?

Ja, maj är det i alla fall.
Så, trevlig maj! (Eller något sånt)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Skåne är inte himmelriket precis. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback