mvg ?

Jag är fullt medveten om att jag inte varit så aktiv här de senaste dagarna, men jag har helt enkelt inte haft någon lust att blogga.
Men här kommer i alla fall en liten kortis.

Jag har städat idag, i stort sett hela lägenheten. Främsta anledningen är väl att jag får besök imorgon - Gustav kommer hit och hälsar på! Fast det behövdes också, verkligen behövdes.
Jag har städat ordentligt och ordnat och fixat och sorterat och slängt och nu är det snyggt och prydligt på de flesta ställen.
När jag städade hittade jag mitt block i Litteratur & Litteraturvetenskap och gick igenom det och slängde onödigheter. Då hittade jag två uppgifter jag lämnat in och som min lärare skrivit kommentarer och sådär på och när jag läser hennes kommentarer blir jag glad och inser varför jag faktiskt tycker om att gå i skolan.

Kommentarerna lyder:

Lena Du är skarp som tusan! Ibland drabbas jag av en impuls att hålla upp det du skriver och säga till folk i min omgivning - "Läs det här"! Jag gör det också emellanåt. Ditt skarpa sinne uppfattar nyanser och väsentligheter och du förmår att verkligen förankra dem! Så bra!

Lena
Hur bär du dig åt? När du skärper dina sinnen räcker mina ord knappt till. Än mindre MVG-betyget. Vilken förmåga du är! Får jag spara på båda dina texter?


Antagligen fick hon inte spara texterna eftersom jag har dem här, men jag är hemskt glad att ha dem. Att hitta dem och läsa vad hon skrivit gör mig riktigt glad!

Nu är jag trött och ska sova alldeles strax, imorgon kommer Gustav och helgen är rätt fullbokad. Men en trevlig helg ska det bli, minsann!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback