Möten

För sisådär en vecka sedan skrev jag en text om ett möte, ett fint möte.
På fredag kommer Gustav hit och jag vill att det ska bli som det jag skrev om, fast det vet jag att det inte blir. Men det ska bli fint i alla fall, det vet jag.

Jag är redan lite nervös, men det är väl inget mot vad jag kommer vara där på tågstationen på fredag.


Idag har jag även bestämt med Jasmine att vi ska tälta tillsammans på Siesta, så Emelie får bo med Olof. Åh, det blir jättebra.
Jag har träffat Hanna & Anna idag också, de är söta och jag blev glad och vi kramades och pratade. Och på söndag får jag se dem igen!
Det är mycket bra, nu framöver och jag glädjs åt det.

Utöver det har jag egentligen hemskt mycket att skriva blogg om, men inte ork & tid och lust. Även om allt finns där i mitt huvud, meen.. en annan dag!

Och på tal om möten så ska jag på första styrelsemötet med teaterföreningen på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback