Lördagkväll i min smak

Denna lördagskväll har jag spenderat tillsammans med Marielle.
En världsbäst kväll med världens bästa, ja du är världens bästa, Marielle! :)

Hon drack dock bara ett glas vin, så resten av flaskan slank ner hos mig, men jag kände faktiskt inte av det alls förrän allt redan var i mig. Men, det är ju faktiskt straffbart att cykla onykter, har jag hört.. Och det var först när jag satte mig på cykeln som jag kände av vinet, men fortfarande känner jag det i kroppen (i huvudet). Det var alldeles lagom och det var skönt att cykla hem, jag tycker om att cykla och blir lika förvånad varenda gång jag tänker den tanken eftersom jag aldrig tidigare tyckt om det.. Men jag blir även väldigt glad varje gång jag inser att jag gillar att cykla!

Mer än så har jag inte att säga - tack för ikväll (särskilt tack till Marielle!)!

Kommentarer
Postat av: pele

tack för att jag aldrig nämns ;D

2007-05-06 @ 01:00:50
Postat av: Lena

om du bjuder hem mig på middag lär jag nämna dig! ;D

Postat av: Lena

:D

2007-05-06 @ 01:59:02
URL: http://moeller.blogg.se
Postat av: pelle

orka :P

2007-05-06 @ 18:44:23
Postat av: Lena

Jag nämner inte folk bara för att nämna, de måste förtjäna det också. Så vill du nämnas får du allt kämpa lite!

2007-05-06 @ 20:54:29
URL: http://moeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback