Lenin om diktatur och sex

Pelles blogg finns en länk till min blogg, och den ser ut såhär:

image2

Därför känner jag nu att jag måste leva upp till förväntningarna som finns på mig, fast det blir bara enahalvan den här gången.



Ibland kan jag undra vad folk egentligen tänker om mig när jag gör som jag gjorde igår kväll. "Nu ringde Erik, jag måste åka! Hej" Jag kan känna att varför är jag så kass på att säga nej? eller är jag så jävla desperat? ibland. Ja, jag åkte in till stan och träffade Erik igår, han var onykter och blodig och till slut (efter hemskt mycket krångel) hamnade vi på ett hotell (vad är det med hotell egentligen? jag tycker at jag hamnar på hotell mest hela tiden). Vad som hände mer exakt tänker jag inte gå in på, men jag kan säga som så att det kändes lite olustigt och att jag, när jag var på väg hem därifrån, undrade vad fan meningen med att träffa honom var. Vad som gör att det är så tänker jag inte heller gå in på, men jag har bestämt mig för att det är nog nu. Egentligen handlar det inte direkt bara om Erik, utan om killar i allmänhet. Jag är trött på att killar beter sig som djur (ja, de ÄR ju djur! i alla fall enligt Patrik), fast skillnaden är att hos djur är sexet en överlevnadsinstinkt. Men när man tänker på hur många killar är, hur de bara jagar sex hela tiden, känns det nästan som att de tror att de inte kan överleva utan sex, så det kanske är en överlevnadsinstinkt hos dem också?
I alla fall, jag har bestämt mig för att jag inte ska vara så förbaskat lättillgänglig (alltid när jag pratar om mitt sexliv låter det som jag har varit med hur många killar som helst, men egentligen är det inte alls så många som det kan låta som) utan vara lite mer kräsen och framför allt inte vissa intresse om det inte handlar om något annat än sex (det behöver ju kanske inte betyda att man ska bli tillsammans och älska varandra, men det skulle ju vara kul att ha något gemensamt, eller att det kan vara trevligt att bara mysa lite).

Det var allt från "lenin om diktatur och sex" för den här gången.

Kommentarer
Postat av: pelle

haha, nuuuuuuu såg jag ;D

2007-05-05 @ 10:46:25
Postat av: Lena

haha! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback