Huvudbry

Vart är alla söta människor idag? MSN har varit totaltomt! Fast jag har haft fullt upp ändå, för ikväll har jag på allvar börjat fundera på kameror och sätta mig in i vad jag kanske vill ha för kamera. Eller ja, jag har försökt!
Att förstå är inte det lättaste, det finns ju hur många kameror som helst och jag vet liksom inte riktigt vad jag ska titta efter. Men det känns som att ju mer jag tittar desto mer lär jag mig och desto mer förstår jag, så om jag tittar i två timmar varje dag i en månad kanske jag kan komma fram till något..? I alla fall så vill jag vara säker på min sak innan jag köper en kamera, jag vill gå och känna och titta och testa och sådär och jag vill läsa på och veta vad det är för något jag ska köpa. Jag vill kunna motivera mitt köp!

Nej, nu är det nog med blogg för ikväll, det här går inte an. Jag har annat för mig och saker kom i vägen.
Men om någon kan kameror så är tips och förslag och sådär väldigt välkommet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback