Borta!

Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men allt bara försvinner för mig - hela tiden!

De senaste dagarna har t.ex. min cykellampa försvunnit (antingen har någon stulit den eller så har den ramlat av), min bakreflex på cykeln har gått sönder och ramlar av titt som tätt (fast den är inte borta, nu ligger den i min handväska och skräpar), idag försvann bak-pluppen till mitt ena örhänge.
Ja, saker bara rinner ur händerna på mig - för att inte prata om tiden & pengarna! Allt bara - POFF!
Snart är det studenten, snart är det bal, snart ska jag på Siesta, snart ska jag ha matteprov, snart är det sommarfest hemma, snart ska jag sommarjobba, snart ska jag flytta långt bort för att plugga, snart ska jag lämna allt som är tryggt. Snart ska allt som måste vara klart göras klart.
Snart, snart, snart!

Som sagt - BORTA!

Kommentarer
Postat av: pelle

så blir det till slut för en obotlig tidsoptimist!

2007-05-13 @ 22:45:17
Postat av: Lena

haha, va? ;P Jag är verkligen inte tidsoptimist. Jag har bara dålig självdisciplin. höh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback