Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Rasmus.


REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange
reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren fem nya bloggare och gör en lista av deras
namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta
dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. När jag var liten var jag helt övertygad om att jag kunde flyga, jag såg framför mig hur jag svävade sisådär 20 meter över backen och flög om kring och trodde verkligen att jag kunde flyga.
2. Jag blir illamående av lukten av såpa, jag mår jättedåligt och får en väldig huvudvärk.
3. Jag har aldrig varit riktigt kär.
4. När jag var yngre trodde jag att man fick mer ont i magen om man hade en större mage. Jag ansåg mig ha stor mage och trodde därför att min magvärk var värre än andras.
5. Jag är såld på blonda, smala killar.
6. Per Anders Fogelström är den bästa författare jag vet.


Jag utmanar; Valdemar, Ida, Johanna, L0tt & Helle

Kommentarer
Postat av: olle

1: Men du kunde ju det. Synd du glömde bort hur man gjorde.
2: Beror väl mest på vem som använder såpan, antar jag.
3: Nu blev jag väl besviken förstås.
4: Det var den kanske ändå, oberoende av storleken.
5: Se punkt 3.
6: Det passar ju bra med en Stockholmsexkursion då.

2007-03-29 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback