ge mig

Jag saknar sommaren och allt vad det innebär.
Jag är full av känslor jag kände i somras och jag vill att de ska finnas här hos mig, jag vill träffa människor jag träffade i somras och jag vill leva det liv jag levde i somras.
Det finns de som är sötare än andra och det finns de som jag saknar mer än de flesta andra. Men den här sommaren ska även innebära nya människor att träffa, det vet jag. Det har jag bestämt.

Jag har inte skrivit här på tre dagar nu, men jag har liksom inte så mycket att skriva. Ge mig lite sol och vår-värme och trevliga ord och mysiga kvällar så kommer det nog automatiskt, ska du se.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också ha sommar! Allt känns så mycket bättre då :D Och den här sommaren kommer bli spännande. Vi är fria :D
13 veckor kvar. Det går fort

2007-03-13 @ 08:47:06
Postat av: Lena

13 veckor, bara? Det är ju ingenting! Jag tycker det är ganska läskigt!

Postat av: Ida

Nej, jag vet. Helt sjukt!

2007-03-14 @ 15:15:20
URL: http://aidala.blogg.se
Postat av: Lena

ja, som sagt: ingenting!
ojojoj.

2007-03-14 @ 17:21:24
URL: http://moeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback