Ikväll, va!

Jag är lite nervös, jag vet egentligen inte för vad. Men jag vet att om en dryg timme ska jag vara hos frisören och fixa mitt hår till det snyggaste som någonsin fixats med mitt hår, så det så.
Dessutom ser jag att det hänger en fin klänning två meter från mig, den är brun och den är min. Den är min och den ska jag ha på mig ikväll! (sa jag att den är fin?)

Ja, ikväll är det bal. Det ska bli häftigt och skoj och brabrabra!
I köket har jag gjort i ordning två vita orkidéer som jag ska ha i håret, på bordet framför mig ligger pärlhalsband och inne i mitt rum finns både vita skor och en vit balväska. Jag ska vara brun och vit idag och jag är glad.

Någon bild kommer förmodligen publiceras här sisådär imorgon, men om jag är glömsk eller seg kan ni alltid hitta bilder
här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback