Håkan-abstinens

Helt plötsligt slogs jag av ett starkt behov,

jag känner ända in i hjärtroten ett otroligt stort behov att se Håkan. Jag kan inte hjälpa det, men jag bara måste se Håkan så snart som bara möjligt. Förmodligen är det väl inte möjligt förrän i september & om ens då (men nog fan är det värt att åka från Sundsvall till Göteborg för att se honom!).

Jag har sett 11 konserter med Håkan Hellström, men jag kan aldrig få nog. Självklart är vissa konserter bättre än andra, men jag liksom behöver en ny såndär grym dansant konsert. Jag tror inte att det är något sådant jag skulle ha att se fram emot på Liseberg i september, men det kan i alla fall stilla mina abstinensbesvär till nästa gång. Jag behöver min mentala dos Håkan-konserter med jämna mellanrum och nu var det alldeles för länge sedan, jag har ju inte sett honom sen på Liseberg i september förra året.


Illa nog har jag lämnat alla Håkan-skivor i lägenheten i Karlstad, men jag får nog gå och plocka fram min kära iPod, stoppa lurarna i öronen och dansa lite för mig själv, för just nu klarar inte min kropp att inte få dansa till Håkan - nununu!


Det skulle ju va' dans, dans, dans!

Kommentarer
Postat av: valle

jag har också lite Håkanabstinens. Ser fram emot september!

Postat av: pelle

hah! :P

2007-06-22 @ 17:43:17
Postat av: Lena

Pelle, du är en fjant!

2007-06-23 @ 17:04:26
URL: http://moeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback