Dagen efter

Igår dansade jag tryckare för första gången på säkert rätt många år. Jag kan inte minnas när jag senast dansade tryckare, i alla fall inte en hel låt med en kille. Kanske lite på skoj när man är tre tjejkompisar osm dansar runt lite, men det är inte samma sak.
Igår dansade jag tryckare med Steven och det var trevligt.
När vi gick ut från Arena såg jag Erik och helt plötsligt var ingenting lika roligt längre. Det hade varit en sak om han tittat på mig, visat att han såg mig eller om han sagt "hej" och jag gjort detsamma och sen fortsatt vidare, men Erik tittade på mig som om jag var någon han aldrig sett förut, han tittade rakt igenom mig. Fast jag vet att han såg mig och jag vet att han visste att det var jag. Antagligen var det för att han är skyldig mig pengar, han är nog feg. För jag tror inte att han vet att jag har mer emot honom än så, han vet inte att jag aldrig haft så dåligt sex som med honom och han vet inte att jag tycker att han är helt sjuk i huvudet. Han vet bara att han är skyldig mig pengar och förmodligen är det därför han inte låtsas om att jag finns.
Men jag tycker inte om honom och jag vill inte se honom, så jag ska glömma det här. Men kan ju inte undvika att träffa alla man inte vill träffa hela livet, liksom. Ibland stöter man på människor trots att man inte vill, helt enkelt.
I övrigt var kvällen i alla fall skoj. Vi dansade ganska mycket, jag fick i vanlig ordning ont i fötterna. Jag var inte full och det var väldigt skönt och det är skönt idag.

Idag ska jag åka till Arvika och hämta min balklänning, snart är bal, minsann!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Tryckare, haha! Jag minns det som igår. Året var 1995. The Connels "74-75", platsen var Nakterhuset i Sölvesborg. Hon var solskenet, jag var ensam.

Postat av: Lena

Patrik - Ja, jag säger ju det. Det var länge sen!

2007-06-03 @ 21:33:11
URL: http://moeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback