Take me out tonight

5 minuter efter att jag skjutsat hem Marielle ikväll blev jag otroligt rastlös, och det känns fortfarande som jag har nån slags lappsjuka. Jag blir knäpp av att inte ha folk runt mig, av att inte göra saker!

Take me out tonight
becasue I want to see people
and I want to see life

Den där låttexten, som alltid återvänder i de mest uttråkade tillstånden. Och på sista tiden har det faktiskt inte hänt så mycket, idag har Marielle som sagt varit här, men vi gjorde inte så mycket, tvättade och åt mat och tog en promenad. Förra helgen var vi på Parksommar i Mariebergsskogen och såg på Säkert!, Salem Al Fakir & Moneybrother, det var upplivande och skojigt, men det hjälper mig inte nu, för det är NU jag vill träffa folk, det är NU jag vill komma ut, det är NU jag vill hitta på något!

Men framöver är det i alla fall lite planer. Närmast, imorgon, ska jag på Hergårdskryss på Alster, melodikryss med tema svensk pop & visa, tillsammans med Marielle. Nästa helg ska jag, pappa & bror på cykeltur, vi ska väl totalt cykla någonstans mellan 15-20 mil på tre dagar, en ganska lagom utflykt och praktiskt att kunna sova en natt i lägenheten och en hos farbror i Molkom (Cykelturen kommer gå hemifrån-Karlstad-Molkom-hem). Helgen därefter är det dags för Way Out West, jag har ingen aning om hur det komemr bli, vem jag ska dit med eller vart jag ska bo, men dit ska jag - det vet jag!

Nu ska jag fortsätta ha tråkigt i min ensamhet, tack & hej!

Kommentarer
Postat av: pelle

vilka roliga kryss ni har där!

2007-07-30 @ 19:32:53
Postat av: Lena

Ja, de är jätteskojiga! :D

2007-07-30 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback