Tisdag

Idag är en sådan dag då det mesta känns jobbigt. Jag har inte direkt orkat göra något vettigt alls. Det enda jag lyckats åstadkomma är att köpa en brödrost som pappa ska få i födelsedagspresent på fredag, att hämta min kamera hos Marielle och att åka till Munkfors.
Däremot har jag inte pluggat alls, mamma har påminnt mig mycket väl om hur mycket jag har att göra. Dessutom har det börjat krångla med praktiken - igen. Newz vill att jag kommer dit vecka 11 & 12, men då hade jag & Rebecka tänkt åka till Stockholm. Jag har inget alls emot att åka till Stockholm andra veckor, men det har Rebecka.
Över det hela taget känns allt ganska jobbigt idag, jag har huvudvärk och har haft det sen 18-tiden någon gång (när mamma började prata om allt jag har att göra) och jag har absolut ingen ork till att göra något vettigt över huvud taget.
Jag orkar inte ens skriva någon intressant blogg, så det får bli bara det här tråkiga och inget mer och istället säger jag
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback