Mitt kvinnliga jag, eller?


Min kvinnliga sida:

[ ] Köpt en hårfön?
[X] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[X] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[X] Pratat känslor? (fast det är inte ofta)
[X] Tänkt på att matcha mina kläder?
[X] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende? (jag är faktiskt inte helt säker, men jag antar att jag gjort det någon gång i alla fall)
[X] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[X] Funderat på namn åt mina barn?
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[ ] Druckit Cosmopolitan?
[ ] Sett ett avsnitt av ”Sex and the city”?
[ ] Sett två avsnitt av ”Sex and the city”?
[X] Känt mig sugen på en kopp te?
[X] Känt glädje över att få blommor i present ?
[X] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ? (om det räknas att skriva små söta lappar? det är nog det enda romantiska jag någonsin gjort)
[ ] Blivit arg utan anledning? (skulle det vara kvinnligt? BAH)
[X] Gråtit efter 9 fyllda år?
[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[X] Pratat skvaller?
[X] Varit arg/sur utan att tala om det?
[X] Kramat en kille?
[X] Dansat?

Totalt: 15/22

Min manliga sida:

[X] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[X] Ätit en blodig stek?
[ ] Läst en biltidning?
[X] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? (jag kan vara grymt händig, om jag bara vill!)
[X] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[ ] Skött grillen under en grillfest?
[ ] Läst en bok av Jan Guillou?
[X] Läst ett nummer av slitz? (kanske inte ett helt nummer från början till slut, men jag hade en period då jag tyckte det var rätt trevligt att bläddra i slitz, faktiskt)
[ ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känna sig uppskattad?
[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza? (inte vad jag kan minnas)
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert? (VART LIGGER MANLIGHETEN I DET???)
[X] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person? (en gång, vad jag kan minnas. Jag slog på Kayhan, jag var jättesur på honom!)
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna? (jag har nog inte sett någon)
[X] Diskuterat bröst? (vilken kvinna har INTE gjort det?)
[ ] Gjort lumpen?
[ ] Läst Nick Hornby?
[ ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[X] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? (fast egentligen tycker jag inte att det är alls häftigt)
[ ] Enbart stirrat snett uppåt vid besök på en pissoar? (jag har aldrig besökt en pissoar)
[X] Lagat någonting på egen hand? (jag limmade fast ett huvud på en av mina brors gubbar som jag haft sönder förra veckan, t.ex.)
[X] Skrikit ”kom igen nu gubbar” på en fotbollsplan? (om man tar bort "gubbar" och byter mot innebandyplan, räknas det då?)
[X] Tävlat i att dricka öl?

Totalt: 11/22




Jag är alltså fortfarande kvinna, det är ju bra att veta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack för kommentaren! vilket roligt "test" eller vad man ska kalla det för :)

Postat av: Lena

tack själv! :)

2007-03-07 @ 15:25:06
URL: http://moeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback