Grönt är skönt

Okej, min tredje blogg för ikväll.
Miljöpartisterna huserar fortfarande i mitt kök, jag känner mig kanske inte riktigt lika illa till mods efter att faktiskt ha blivit bjuden på både linssoppa och veganscones. Det var gott och trevligt och några ord har jag allt fått sagda.
Nu är de heta på pianot och Beatles står på noterna. Eller ja, det var väl ena hälften det, den andra bakar blåbärspaj och diskar (huserar i köket, helt enkelt).
Jag tackar och bockar för att det är torsdagskväll ikväll och att jag har sovmorgon imorgon annars hade jag verkligen behövt sova nu med tanke på hur sjuk jag varit, i vanliga fall hade jag lätt kunnat vara vaken i timmar till, men en sådan förkylning i kroppen känns det som att jag borde sova så mycket jag bara kan.

Imorgon består skoldagen av att gå till Värmland museum och titta på en utställning om helvetet, och det ämnet ska kallas Grafisk Illustration, ja inte tackar jag nej i alla fall.
Fast jag måste till skolan också och hämta grejer, jag har varit i skolan sisådär två timmar sen förra tisdagen, så det finns en del som behöver pluggas, om man säger så. Tack och lov att det är lov (haha, så fyndigt!) nästa vecka, den ska ägnas åt pluggande, det ska gudarna veta (konstigt att man använder sig av ett sådant uttryck i en monoteistiskt samhälle).





Fast egentligen tror jag att anledningen till att jag skiver så mycket blogg ikväll är just det här att jag känner mig lite obekväm och inte vet vart jag ska ta vägen och samtidigt har jag ingen att prata med på internet och därför ingen riktig ursäkt för att sitta här vid datorn heller, så då skriver jag lite här istället.

Tack & god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback