Dan före dopparedan

Det är dan före dopparedan och jag är tjock i huvudet, öm på lymfkörteln och i halsen. Jag vet inte om jag är sjuk eller inte, men jag känner mig hemskt utmattad hela tiden.
Ikväll har det fixats och pyntats hemma, det är massafint och jag har fotat, men hemmadatorn pallar inte RAW, så jag kan inte ladda upp några bilder, bah.
Kanske tar någon jpeg sen bara för sakens skull? Jag får se. Eller så försöker jag fixa hem någon nyare version av PS. Jag klarar mig ju inte i 2 veckor utan att kunna bilddagboka!

Imorgon är det julafton och jag är mest trött, men jag är nöjd med de presenter jag ska ge bort, den till mamma är sjukt snygg!
Igår fick jag träffa Marielle, hon är sötast och bäst och jag blev glad! Vi ska dessutom fira nyår tillsammans! :D

Förutom det så är hemma AV och Fränsta PÅ! Eller, Värmland AV och hemma PÅ, ska jag väl säga!

God jul!

Kommentarer
Postat av: pellw

GOD JUUUUUUUUUUUUUUL, Lenin!

2007-12-24 @ 11:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback