Tisdag

Ibland kan vissa saker liksom göra mig väldigt plötsligt glad. Jag loggade in på Lunarstorm idag, det händer inte väldigt ofta, men jag kollar in för att se om någon skrivit lite ibland. Och idag hade det faktiskt hänt något. Jag hade, bland annat, fått ett gästboksinlägg:

image6

Jag blev glad, de orden värmde så otroligt mycket mer än någon här kan ana. Jag har verkligen gått och grämt mig över att inte veta vart jag har henne, och det har känts jobbigt när vi inte har pratat så mycket och det har känts som hon varit väldigt kort mot mig.
Så känner jag alltid, med alla människor som beter sig på liknande sätt. Jag vill alltid vara god vän med alla, konflikträdd som jag är.
Och det bästa är att jag tyckte att det var otroligt roligt att träffa henne i lördags också, jag kände själv att stämningen mellan oss var bättre, vi hade roligt och dansade tillsammans och jag var glad i alla fall en stund, trots allt annat jag hade att vara mindre glad för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback